2013. augusztus 21., szerda

'küzdeni , hajtani , fejlődni , túlélni ,
átnézni , lenézni , felnézni , érezni ,
becsülni , imádni , szeretni , tartani ,
áldani , remélni , gyűlölni , túlélni'  <3

„Valamikor alkonyatkor te is fogsz majd sírni!
Kisétálsz a temetőbe síromat megnézni!
Sírom fölött az őszi szél panaszosan zengi:
’Itt nyugszik ki veled, boldog akart lenni’ „

"Nekem más a véleményem, nekem, nem kell érdemérem, ami a szívemen a számon, teljes függetlenség az álmom..." 

"Vérfoltok, melyek karomról folynak,
Könnycseppek, melyek arcomról gurulnak,
Pengék, melyeknek élén fénylik a vérem,
Hisz idáig süllyedtem, hogy magamat sértem...
"

"Sikoltanék, de nincs hozzá erőm,
Küzdenék, de elfogyott levegőm.
Magam vagyok, nem segít senki,
Hiába minden, el fogok veszni.
"

"Egyedül vagyok, körülvesz a semmi,
Üres minden, fáj itt lenni.
Magamra maradtam, üvölt a csend,
Mélyre süllyedtem, félek itt lent.
"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése